Peace bror

Sitter i Henriks säng just nu med typ alla hans kläder på mig hihi, vi har varit på stan idag och fikade. Träffat Fanny och Jonathan som vi även va med igår + Kenntah. Vi kom hem för en stund sen och älskling har köpt jätte fina kläder och ikväll vet vi inte riktigt vad vi ska göra. Men jag har köpt örhängen och en halsduk, nu tänker ni säkert. En halsduk till?! Och ja! Jag har säkert 10 stycken typ likadana men de är min grej vet ni.
Iallafall i kom hem, la oss och kollade på film och sen så somnade vi. Hans kära mor kom in och hade lagat mat och hon är sååå söt och typ anpassar sig största till att jag är vegitarian, så nu åt vi tacos med quorn färs. Muuums, nu ska vi barra chilla sen får vi som sagt se vart kvällen leder oss.
Vi ska ta hål i hans öra ocksååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0