Long time ago

Kort om dagen
Var i skolan, drog till stan träffa Henrik. Drog hem till mig, umgicks med familjen heheh och kollade på skräckfilm. Mysigt! Sen drog vi in till stan, ringde kundtjänst klagade på busshelvetet som gick förtidigt, åt lite smått på mc. Ska sluta äta godsaker, promise att jag har diabetes. FML, och massa annat skit. Sen åkte jag bussen hem, tack för en underbar dag Henrik. Med massa skratt hihi!
Resten av veckans planer:
Imorn: Skola,plugga, sova
Fredag: LäkarN och sova med paula, eller vad säger du hjärtat?
Lördag: Va med Henrik och sen ska vi bowla tillsammans med hela tjocka släkten. Kommer bli feting nice känner jag, seeen fest!! UNTZ UNTZ om du hittar något dvs, kanske tillsammans med Fanny och Jonte. Sen sover vi nog i Söderköping hos älsklingen!
Veckan ser skön ut, hopppas ni har de bra. Nu ska jag äta is sen sova, puss!!
Gör vad som helst för dig gumman, för jag vet att du gör det för mig. Jag älskar dig Paula.

Kommentarer
Postat av: paula

Älskar dig hjärtat <3

2012-01-19 @ 07:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0