Hos dig är jag stark

Vi har inte varit tillsammans länge, men det känns som evigheter. Evigheter du varit här hos mig. Jag har funnit honom, som alla pratar om. Henrik, du fyller ut mina tomma hål. Du älskar mig för den jag är, hur jag än ser ut, hur jag än klär mig. Du gör mig så lycklig, du får mig le, du får mig skratta. Jag kan vara mig själv med dig och du med mig. Du är helt fantastisk. Jag mår så bra när du finns vid min sida och jag hoppas du stannar där i veckor, månader och år. Allt jag önskar just nu är att du inte ska lämna mig. Att vi ska fortsätta vara, bara vara vi. Som vi har det nu. Den här kärleken går knappt att beskriva, inget har fått mig att må så bra som du på länge. Tack för att du finns världens bästa pojkvän, jag är så glad att kunna kalla dig för min. Jag älskar dig Henrik Åberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0