Henrik gästbloggar

Ah TJA!
Idag var jag i skolan, somnade under en föreläsning och blev utskrattad när föreläsaren märkte att jag sov.
Efter skolan skulle jag träffa Clara. Men_Hon_Tog_Fucking_4_Timmar_På_Sig!!!
Under tiden var jag med Kenta. Vi satt stilla utan cigg i fucking_4_timmar eftersom CLARA var så seg.
Sen när Clara kom så drog Kenta och då åkte jag och Clara hem till mig. Vi har kollat Kvarteret Skatan (vårt leverbröd) ända sen vi kom hit. Sen när man hade myst ner sig i sängen så vill Clara gå till Statoil bara för hon inte "klarar" en filmkväll utan godis/chips/cola...
Nu har vi kommit in igen och nu ville hon att jag skulle gästblogga.
Nu har jag skrivit klart om min dag. 
Älskar dig Clara.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0