Svar på kommentar

sanna om Lycklig:
är du lycklig för du och din kille har gjort slut? eller varför ? svara gärna i ett inlägg :)

svar: Nej det är egentligen inte därför. Jag tycker fortfarande om honom och saknar det vi hade, men i slutet av vårat förhållande mådde jag bara dåligt så det va på något sätt en befrielse att det tog slut, samtidigt som det var riktigt tråkigt eftersom det vi hade byggt upp tillsammans var fint. Medan nu är jag fri och får andas ny och frisk luft. Och i samband med att det tog slut så har jag börjat prata med en annan kille som får mig att må bra och tänka på nya möjligheter och samtidigt se andra vägar. Kan bero på det också. Jag hoppas jag och Henrik kan forsätta vara vänner och att inget av detta ska göra så vi säger upp kontakten med varandra, det skulle vara fruktansvärt. Svarar på det mesta så är det något mer du undrar över är det bara att kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0