Sa du livet leker sönder? Jovars!

Tja alla goa läsare!
Har kommit hem till mitt kära hem i Norrköping. Helgen har varit sjuk, med Amelia och andra sköna tösabitar i Vadstena. Drog på Thomas Di Leva konsert i fredags kväll. Helt fucking awesome asså, det är sjukt. Jag och amelia satt längs fram, fick ögonkontakt och han kastade ut ett äpple till mig, börja typ grååta. ÄLSKAAA OCH SKÄMS INTE LÄNGRE! Blir peace and love i sommar med Amelia för att se idolen så att säga. Fått ny dialekt elle, sickt de med.
Nu ska jag vila lite, duscha senare, göra nudlar ännu senare och allt eftersom kommer det pics flow på bloggen. Från italien och allt, där var det också helt insane asså. Älska livet! Skola imorn, fuck. Men ändå lite skönt alltså inte varit där på två veckor, blir tagga höstlov snart med. ÅÅhh livet leker!
Hörs darlings ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0