Blir hysterisk

Det är flera som tjatat och tjatat på att jag ska börja uppdatera bloggen igen och okej, kan köra lite grann! Allt pga att jag läst igenom alla nyheter på FB och gillat säkert hälften av dom. Inga roliga på msn, fast det är första gången jag loggar in på säkert ett halv år. Kommer ihåg för sådär ett år sedan var jag beroende av bloggen, vilket jag inte är längre. Skrev flera gånger om dagen, om jag inte skrev la jag in en bild. Nog om det.

Anledningen till att jag inte uppdaterat är för att jag har haft fullt upp. Med skola, killar och annat skit. Längtar tills jag flyttar från skitet upp till den friska luften. Om någon vecka bär det iväg till Sicilien för min del, känns otroligt! Det kommer inte att vara så varmt där så räkna inte med någon pepparkaka när jag är tillbaka utan bara en lugn, chill brud. Imorn är det Friday Im in love ofc. Och även dags för fredagsmys med min favorit pärla Amelia som kommer hem då.

Nu ligger jag i sängen och ögonen går i kors på mig, ska ta ner tvätten. Borsta tänderna, sen lägga mig och kolla på film. Ha det nice tills nästa gång vi hörs, nu när det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0