Skin, skin som den sol du är

Förlåt för jäkligt dålig uppdatering de senaste dagarna! Har varit i Vadstena i helgen, såg Amelias lägenhet. Den va jätte fin! Sov där sedan, eller ja sov och sov.. Ca 1 timme blev det väll. Kom hem runt 6 igår och slocknade direkt efter jag duschat. Vaknade imorse, drog till skolan. Kom några minuter försent och ändå sket jag i att fixa mig helt och hållet. Vi stannade kvar till lite och 3 och byggde vårat hus i NO. Imorgon är det Tisdag, och jag längtar redan till helg! Köpte även hårfärg och läppsyl idag efter skolan, hann sola också. Ni kanske tyckte att jag färgade håret nyligen och så va det, men missade en hel del med tanke på mitt jätte tjocka hår, så har typ blonda slingor. Blir att färga igen, antingen ikväll. Snart, om pappa har tid och sedan duscha och sova, eller typ imorgon. Får se. Hörs nog inte mer idag, utan imorgon blir det mer härlig uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0