Lite nytt i bloggen

Har kämpat med designen nu ett tag, men den blev inte världens bästa. Det funkar. Ska troligtvis börja blogga mer nu och uppdatera mer regelbundet i fortsättningen.
Har inte varit i skolan idag, var trött och pluggade hemma istället. Har skrivit rent både min notis och krönika. Nu ska jag snart krypa till kojs och titta på Andra Avenyn. Imorgon är det tisdag och dags för skola igen. Efter det blir det hem och gå ut med hunden. Hittar kanske på något senare på kvällen. På onsdag ska jag till mormor efter skolan och välja garn till en tröja hon ska sticka till mig. Torsdag bir det boxning med mamma så har ganska fullt upp denna vecka.
I helgen vet jag inte vad som händer, ska kanske umgås lite med Evelina annars åka till Amelia i Vadstena om det går. Hon har flyttat till lägenhet nu så det skulle vara enormt kul att se. Föresten fyller hon år idag, grattis till henne. Världens bästa tjej!
Som ni troligtvis såg på bilden jag la in igår har jag färgat håret mörkt. Funderat på lite rödare senare, närmare jul. Men kan bli svårt om jag vill matcha med löshår..
Och om mindre än två veckor är det min födelsedag. Helt amazing, vad snabbt tiden går.
Nu måste jag krypa ner. Hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0