Knocking on heavens door

Har bloggat dåligt, men har sovit hela eftermiddagen. Idag var vi på museum med klassen. Åkte buss till Linköping (sov) var där hela förmiddagen, med matsäck och så. Jävligt nice faktiskt. Åkte buss hem (halvsov.) Stanna kvar lite efter skolan med Tobias och Cassandra och pluggade musik. Imorgon ska jag nog redovisa det, känns sisådär. Efter skolan åkte jag hem, titta på film (sov i flera timmar) skulle pluggat med pappa och färgat håret, men det sket sig. Nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver om James Blunts låt "Goodbye my lover". James heter egentligen Blount i efternamn, det visste ni inte va? Men innan hans första skiva släpptes bytte han till Blunt för lättare stavning så det så.
Ska snart gå och lägga mig, hörs.

På bilden ser ni min matsäck, en del av den då alltså, hade loka, cola, mentos x3, snickers, drick yougurt, päron.. osv. Ja ni fattar. Är det utflyckt så är det, men vi har en fattig kille i våran klass som heter Emil. Han hade inte råd med matsäck så han plockade upp mina rester av plättarna från soptunnan. Stackare, finns folk till allt.. Vi skänkte han även lite mer och lite jordgubbssylt, samt någon clementin klyfta med 89 % kärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0