Det löser sig

Sitter i sängen med Cassies mysiga Canadatröja, ska snart svulla cheezballs och min sista burkcola. Ska köpa nya imorn!! Idag var jag såklart i skolan, gick sisådär måste jag säga. Efter skolan drog jag till mormor och fick min tröja. Såå fin! Hon har stickad en röd jätte fin, kanske kommer bild någon dag eller senare ikväll. Somnade i sängen hemma hos mormor och morfar, vaknande av att mamma ringde och sa att hon bakat bullar. Sjuk som jag är rusar jag i galopp hem haha, käkade bullar. Och nu har jag precis tagit bort sminket, sitter här och myser just nu. Ska plugga extra imorn, inte idag.

Är sjukt mätt, vill stoppa fingrarna i halsen men känns nasty haha, nej men seriöst varje gång efter jag käkat och bivit mätt får jag spy- feeling. Blir nog att ladda ner säsong tre av Jesery Shore eller något nu. Jalla vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0