The hardest part

Cassandra kom hit runt halv 5, vi möttes och satte oss i en park en stund och åt glass med min älskade hund, Wilma. Sen gick vi in till mig, vi tog hål i hennes öra. Det blev jättefint! Efter det käkade jag lite mat igen.. Och så tittade vi på Green day live konsert som jag hade på DVD, gammalt fan. Sen åkte hon hem och jag har bara suttit vid datan sen dess. Ska gå ner och borsta tänderna nu, sen försöka hinna ringa Cassandra och titta klart på hela säsong 2 av Jersey.

Åker troligvis till Maxi imorn efter skolan och köper bikini, om jag hittar någon som ser bra ut dvs. Sen är det ledigt på Tors- Fredag, vilket känns underbart! Behöver vila ut.

Skriver nog ett kort godnatt inlägg innan jag somnar.

Bild på dagens lilla shopping. Svarta fjäder örhängen, navelsmycke (till örat.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0