Jag ser

Jag kan drömma om att hitta en pojkvän som du igen. Du ställde upp för mig, du behandlade mig bättre än någon annan tidigare gjort och nu efteråt är det ett enormt steg att gå vidare och ännu svårare att se dig med andra. Med andra tjejer som jag vet egentligen inte betyder ett skit för dig. Jag vet inte varför du gör det, du kanske vill få mig avundsjuk och herregud du har lyckats för länge sen och det vet du. Du vet hur lätt jag fallar för dig och du vet hur enkelt du kan få upp mina förhoppningar till max. Det gjorde du idag, du fick mig på fötter. Jag kunde stå, jag kunde gå med hjälp av dig för någon minut då jag trodde att vi hade ryckt upp oss och var på gång igen. Men du ändrades totalt, du säger det du vill ha sagt, sen är det hejdå.

Skillnaden mellan dig och mina andra ex är att vi vill, vi vet det, vi båda vill mer än någonting annat. Men jag visar det utåt, medan din sorg fastnar någonstans på vägen. Och jag vet det, för jag känner dig. Jag om någon vet hur mycket du tänker på mig, du berättar det inte alltid men jag ser. Jag ser hur du mår, jag ser om du låtsas, jag ser om det är äkta. Det finns ingenting du kan dölja för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dröm vidare gumman ;)

2011-06-01 @ 01:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0