Lovat att ta tag i det

I måndags åkte jag med Amelia till Vasaparken och åt mina goda plättar jag gjort samma dag. Där låg vi och solade och hade det allmänt trevligt tills runt 7 då vo skiljdes åt.
Igår var det Tisdag och direkt efter skolan åkte jag och Cassandra och käkade pizza och pratade om allt. Lite senare tog Cassandra 117 från resecentrum hem och jag gick bort för att träffa Evelina. Hon hade sin moppe, så vi åkte lite moppe och sen in till stan en sväng. Runt halv 6 drog vi till Folkparken för att plugga, fick faktiskt lite gjort. Okej stolt. Sen fick vi motorstopp, tråkigt! Hennes bror kom med en dunk bensin så hon kunde åka hem medan han skjutsade mig i bilen till det han trodde va min skola. Han åkte till Kunskapsgymnasiet fast jag går på kunskapsskolan haha, men tack ändå Evelinas bror! Jag åkte hem och gick och la mig ganska tidigt.

Inatt då, herregud.. Drömde hur mycket mardrömmar som helst, vaknade av att jag låg och darrade för att jag alldeles nyss blivit misshandlad av min lärare.. Sånna saker som aldrig går ut. Det va hemskt!

Nu är klockan halv 9 och ändå ska jag dra mig till sängen, har pluggat, duschat och tunnat ur luggen idag. Färgat och plockat ögonbrynen samt målat naglarna rosa, rakat benen och haft hårinpackning, hur underbart?

Blir sängen med film och mina kära gosedjur nu.
Ha en fortsatt bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0