Helt underbar

Helgen har varit helt underbar.

I fredags efter skolan träffade jag Amelia&Angelica så köpte vi en tröja till Amelia på stan sen åkte hem till mig. När vi va hemma hos mig käkade vi lite pizza och började fixa oss. Provade lite kläder osv..  Och det va då vi märkte det! Amelias linne hon hade köpt var i XXS. Hon skyllde på mig för att jag tyckte den va fin i affären så med arga steg vandrade hon ensam in till stan medan jag och Angelica var kvar hemma hos mig. Vi chillade med musik och så. Sen kom Amelia tillbaka och hade hittat en jätte fin tröja, som visserligen var stickad men den fick duga, det var ju bara till för kvällen eller hur? VI käkade sen gick vi in till stan, åkte spårvagn till klocket och var där ovanligt tidigt, det var helt tomt? Vi satte oss på en gräsmatta och drack upp våran sista skvätt läsk. Haha lite annat hände som inte ska nämnas här i bloggen. Kvällen var jäkligt bra förutom en liten skitunge som förstörde min sista halvtimme där, annars jävliiigt lyckat!
Mats kom och hämtade mig och Amelia sen och Angelica åkte hem till sig, vi tvättade bort sminket, gick och la oss för att kolla på Tzatziki som båda somnade till. Hehe, dagen efter åkte jag hem ganska tidigt.

Lördagen då, gick och la mig för att kolla på film. Somnade nästan. Hade hört att jorden skulle gå under så jag och Amelia bestämde oss för att träffas och dela våra älsklings sista timmar. Vi drog till Vasaparken och käkade Tacos, jätte mysigt och kom helt plötsligt på att vi ska börja käka kvällsmat och mellanmål där några dagar i veckan, hihi! Så imorgon är det min tur att laga mat sen ska vi mötas och äta det. Redde ut lite saker under kvällen, åkte bla till Navestad och massa annat härligt. En lättnad från hjärtat. En ännu större lättnad blev det när vi hittade våran älskade rullstol Jimmy. 10 kronor för något så fint! Mer än så kan jag inte säga, han är fastlåst i tryggt förvar nu. Insmyckrad osv. Vi sov i allafall hemma hos mig i vardagsrummet.

Imorse drog Amelia från mig precis när vi skulle städa, den lilla boven.. Annars har jag pluggar hela dagen från 3 till nu. Har en paus på en timme sen klockan 9 ska jag och mamma köra igång igen!

Livet leker som sagt, bloggningen funkar. Ska bli bättre, men bra början inte sant?

Ha en underbar sommarkväll precis som jag ska ha, ska se film och sova rätt tidigt sen är alldeles slut. Ha det underbart så hörs vi snart igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0