Looking up again

Blev ingen skola för mig idag, har tappat bort mina nycklar så kan inte få upp skåpet eller låsa upp cykeln. Får hoppas att nycklarna dyker upp senare idag, så jag kommer iväg imorgon.
Sitter i sängen med min laptop och gosar in mig i mitt mysiga Hello Kitty täcke som min bästavän köpt åt mig, medan Spotify dunkar högt. Till The World Ends - Britney Spears feat. Nicki Minaj&Kesha. 

Mitt schema över dagen.
Nu: Blogga klart, kolla facebook i lugn och ro.
Alldeles snart: Leta låtar till musiken, ska analysera musik utifrån fakta och egna erfarenheter.
Senare, runt 4: Åka in till stan och köpa piercingen på City Life (kanske gör det imorgon.)
Klockan 5: Cassandra kommer hit, kanske. För att jag ska bla. ta hål i hennes öron.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0