Bryter inte tystnaden

Imorse cyklade jag till skolan, började med att redovisa engelska. Efter det kom mamma och hämtade mig så tog vi bilen till tandläkaren. Hade tid 10:50. Och en liten del av skräcken sitter i mot tandläkare så klart att mamma fick följa med. Det gick bra, hade inga hål, yeah. Efter det gick jag och mamma till stan och tog lite käk på Fräcka Fröken, kan verkligen tipsa om deras sallad! Drog förbi City Life, köpte lite saker (kommer bild senare.) Sen tillbaka till skolan då, slutade två.

Kom alldeles nyss hem från skolan, eller dvs solariumet. Japp! Ni hörde rätt. Kände att det var så länge sedan så efter skolan gick jag bort till Törnrosa för att lägga mig och sola i en halvtimme. Somnade lite.. Vaknade och är nu helt röd. Cyklade hem, och nu ska jag göra lite käk (nudlar) sen ska jag gå och möta Cassandra som kommer hit.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0