you're somewhere over the rainbow

Kom hem för en kvart sedan, har varit hos Isma med Alex&Dennis hela kvällen. Redovisade i skolan och drog hem vid 2 och gick ut med Wilma och käkade sen bussen runt 3 in till stan, mötte upp Emma&Emilia och gick en sväng med dom, sen träffade Evelina och några en snabbis, sen spårvagnen till navestad.

Jag och Alex pluggade svenska, men jag somnade nästan när han läste för mig sen spelade vi och Isma kort och gjorde mat, as mysigt!

Nu blir det sängen för min del, ha det bäst och imorn är det friday night !!! Ser fram emot det, imorn blir det köpa biljetter till RWN med och sen på kvällen får vi se vad som händer, på lärdag blir det iallafall vara med Frida och Emilia älsklingarna! Puss på't ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0