yes - terday

Tänkte berätta lite om gårdagen. Efter skolan drog jag och solade på Törnrosa sen mötte upp Amelia och vi tog 116 hem till mig.
När vi kom hem hit gjorde vi hamburgare och chillade, sen bytte vi om och tog bussen till träningen, skönt!
Pappa kom och hämta oss sen och han lagade punkterat däck alldeles av sig själv, men däcket då? Jo, det hade bara gått sönder !?
Sen käkade vi semlor och Amelia som inte gillar fick någon annan söt bulle haha! Sen duschade vi och gick och la oss i min säng för att se på film.
Jag valde ut Hipp Hipp Hora så tittade vi på den, jag somnade.. Men tillsist åkte Amelia iallafall hem.

Idag har jag självklart varit i skolan, pluggat musik och så. Hade ph med men kom precis hem.

Kvällen för idag ser ut såhär:
1. Plugga med papi när han kommer hem. MUSIK PANIK ELLER?!
2. Hemlig middag hos mister X..
3. Ladda ner någon bra film
4. Ringa älskling

Jag är en skön böna men nu ska jag dra mig, hörs mina älsklingar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0