what's my name?

Kom alldeles nyss hem och har på den lilla tiden hunnit gå ut med Wilma en sväng utanför på fältet och även tagit lite bilder.
Hoho, bytt om till pappas mysiga tröja och ett par sov shorts.
Blir att vila lite och fixa lite käk nu sen ta bussen till träningen.
Orkar egentligen men bara jag får vila lite innan ska det nog inte vara några problem + jag vet inte om jag sagt det, men nästa vecka jag ska iväg till Sälen och kommer då missa 2 träningen och att gymma så måste köra hårt idag!
Sen blir det att duscha.

Imorn är det fredag, såå härligt! Blir att vara med Alex hela kvällen när han kommit hem, vi ska plugga lite och äta semlor (om det fortfarande säljs.)

Nu blir det att göra mat och checka facebook lite och lite så såg även att jag fått några kommentarer som jag ska gå egenom lite senare. Men så länge slänger jag in en liten bild från nu bara, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0