unik

Hej på er!

Efter skolan drog jag hem och chillade lite sen så åkte jag till Isma och träffade Alex och honom. Mysigaste!

Kom hem runt halv 9 och käkade massor pannkakor och nu sitter jag här med Amelia i telefonen och hjälper henne med hennes däckare. Packar även för fullt för imorn sticker jag till Sälen med familjen och kommer hem på söndag. Så det blir alltså inget bloggande för min del om inte Amelia gör ett litet inlägg någon gång, hihi.

Imorn bitti blir det att gå åka ner till Eneby skolan och säga hejdå till min lille man. Vi hörs nog innan jag drar till fjällen imorn,

Puss!


Kommentarer
Postat av: Leyla Karabeg ;*

sälen eller fjällen!?

du gör mig förvirrad Clara bebis.. :( <3<3<3

2011-03-14 @ 23:14:00
URL: http://leylakarabeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0