pink

Sitter här i min otroligt mjuka säng med typ 5 madrasser, såå skönt! Har precis duschat och ska strax krypa ner med en bra film eller liknande, kanske en bok. Vem vet? Dagen har varit klockren, skolan gick bra. På lunchen drog jag hem och käkade och hämtade lite uppgifter som skulle in, åkte med pappa in till stan igen efter det. Direkt till gumpan, basket! Sen åkte jag till skolan, lämnade uppgifterna till min lärare och efter det gick jag en runda på stan i hopp om att hitta något på HM jag kan köpa upp på mitt presentkort. Fanns massa fina saker på rea som man bara vill ha! Fick med mig ett jätte fint läppstift därifrån iallafall, sprang iväg till bussen, åkte hem. Ut med hunden, plugga och sen träningen, jätte skönt verkligen!

Kom hem runt 8 då jag käkade och duscha och nu sitter jag som sagt här.
Skriver nog ett inlägg innan det är dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0