love love love

Tja världens snyggingar!

Är på toppen humör och sitter nu och gillar fett i min sköna, nybäddade säng hehe..
Idag har jag varit i skolan, jobbade lite med Bild, efter skolan drog jag på stan, köpte lite grejer och åkte med bussen. Kom hem 3 och la mig och kollade på tv sen somnade jag, otroligt! Vaknade igen vid 4, pluggade med daddycool i en timma, tagga träningen och sen åkte jag dit med papi. Gick asbra! Har fan aldrig varit så trött, svettades som en trött gris just därför va det underbart att åka hem och käka&duscha. Mums!

Har lite planer för imorn nu med, blir skolan. Sen kanske med mina brudar i klassen att ha tjejkväll hos någon. Om inte ska jag hem, äta våffler och troligtvis dra till älsklingen på kvällen. På lördag sover han nog här, längtar redan! Vi ska hyra film och ha mys hihi lycklig eller?

Ska iallafall lägga mig i sängen nu och läsa ut min bäste bok, 5 sidor kvar. Jag är grim! Sen ska jag sova, hare!♥

bilder på dagens lyxiga och underbara köp




Kommentarer
Postat av: leyla karabeg

sv; jag vet :(

men det är solen som speglar sig mot oljan på mig :(<3

2011-03-24 @ 21:31:49
URL: http://leylakarabeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0