komplimanger är det bästa som finns

Har precis käkat pannkakor, borstat tänderna, duschat och tagit bort sminket. Alex drog förut och nu ska jag krypa ner i min otroligt mysa säng och läsa dom sista 2 kapitlerna av min bok. Efter det ska jag kolla på Stylisterna sen blir det att sova. Skönt att gå och lägga sig tidigt nu för tiden!
Inga direkta planer för helgen än eller jo bara på lördag så om någon vill hitta på något på fredag så är jag ledig hihi. Men för mig är det seriöst typ fredag hela veckan, jag är typ alltid glad om dagarna och på tipp topp humör för det känns som friday?!

Jag snackar för mycket..

bilder på det jag köpte idag/igår, blir mer shopping i veckan, puss!♥




Kommentarer
Postat av: frida

hej, hur mår du? :)

2011-03-24 @ 19:04:45
URL: http://fridalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0