keep holding on

Men jag har inte bloggat idag för skolan gick awesome, redovisade + gjorde stegtest, bra där bruden!
Efter skolan ph, sen kom Frida. Vi drog på stan lite in på HM sen drog hon, jag åkte upp till Isma där Alex och Dennis var. Chillade med dom, skitmysigt och sen följde Alex mig till bussen, världens sötaste!!

Nu ligger jag i sängen och laddar över bilder från systemen, blev inga bra idag men ska försöka komma upp imorn och hinna med detta:

* Ta outfit bild & kanske facelook
* Käka frukost för första gången någonsin!
* Blogga!!
Sen ta den tidiga bussen, hur ska jag lyckas?

Nu blir det iallafall att krypa ner med några nya avsnitt av Stylisterna på play, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0