för lite tid åt bloggen- lägga ner?

En sak jag funderat på otroligt mycket är om jag ska sluta med blogg. Jag gillar att skriva och så, men eftersom jag har väldigt få läsare har jag tappat ork. Går ut med att jag har väldigt lite statistik och får väldigt sällan kommentarer, vilket jag tycker är tråkigt. Jag tappar lusten och vet inte vad ni vill att jag ska skriva om för att ni ska bli intresserade. Ge lite tips så jag får igång viljan att skriva mer annars kommer jag lägga ner bloggen snart..

Har träning två gånger i veckan och måste även lägga mer tid på skolan i framtiden, så hur ska jag få ihop mer än 2-3 inlägg per dag? Jag hinner inte, tidinställda inlägg har jag aldrig förstått mig på, vad är det?
Resten av min tid jag har försöker jag lägga på pojkvännen och på vänner. Hur ska jag få ihop det?

Vill ni ha mer bilder, åsikter, hiss&diss, kanske ska jag försöka mig på ett videoinlägg någon dag. Vad tycker ni?

För i helvete tyck till annars ger jag snart upp det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0