ändring+dagen

Har varit på stan idag igen, mina pengar är snart slut..
Ska sluta äta ute, börja träna mer, ge allt på idrotten i skolan, 50 sit-ups&10 armhävningar varje dag hemma. Jag började med det här för ett tag sedan, men slutade sedan tvärt och började med pizza, MC donalds till lunch i skolan, men nu jävlar kör vi igen!
Jag måste börja äta frukost med, hinner inte och kan inte äta mat på morgonen, så det blir att jag köper en macka och en festis i skolan sen istället och det blir dyrt i längden.
Nog om smal+inteätegodis tips.

Köpte i varje fall en bh, trosor, mascara & tights.
Efter skolan åkte jag hem till mig med Ida och vi åt bullar och mat sen kollade vi på film, runt 7 åkte hon hem. Annars ikväll är i stort sätt det ända jag gjort- väntat på att varmvattnet ska komma tillbaka. Jag stod i duschen och hade hårinpackningen i, sen började vattnet bli kallare och kallare och kallare..
Jag kliver ut och så är varmvattnet slut, väntade i typ en timme eller något och mamma förklarade mest att det är bra för håret när hårinpackningen får ligga i och värka.
Det är i min kväll i några ord hehe.
Har även webbat med Arlinda och nu ska jag gå ner och borsta tänderna, ringa Alexander och sen ska jag somna till STYLISTERNA.

Sov gott gullungar ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0