Om sanningen ska fram

Har inte bloggat något idag och bara ett väldigt kort inlägg gjordes igår med. Och nu blir det inte mycket bättre, för jag är hos Amelia och dansar för fullt! Det är toppen väder ute som jag hoppas alla upplevt. Jag iallafall har varit ute och solat med Amelia och hennes systrar, hoppat studsmatta, hoppat i vatten, fikat och läst bok samt lite annat mysigt. Men nu ska vi fortsätta med en underbar tjejkväll. Tacos är på gång och det blir att äta det ute vid solnedgången. Jag sov här igår också, då åkte vi till Marby och solade och fiskade vi fick napp. No comments! Nu ska jag hjälpa till i köket så småtjejorna inte får göra allt själva, det klarar dom inte... Jag kanske sover här imorgon, vi är ju trots allt lediga på måndag. Nice som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0