yes, det är rånice

Gooosh vad trött jag är efter en lång men ändå slapp dag hemma.
Ska gå ner och ta bort sminket och borsta tänderna för imorn är det skola som gäller för oss på Kunskapsskolan. Nice va..? Haha men inte riktigt lika nice som att dra iväg från Norrköping 5 dagar nästa vecka. Ska bli skönt att slippa allt jobbigt folk här och kunna andas ut på en annan plats än staden jag bott i i 14 år.
Nog med snack, sen ska jag lägga mig och kolla på Karate kid eller tur och retur. Vet inte vilken. Skulle ladda ner Marley och jag idag men den fucka upp så det funkade inte, ett helvete va?
 
Vi hörs kanske imorn när jag vaknar om jag hinner, puss!


Kommentarer
Postat av: arlinda

aww, tack för länken gullunge!:)<3

2011-01-07 @ 00:58:54
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/
Postat av: frida

Du har ju inte ens länkat på don där länkarna hjärtat §

2011-01-07 @ 04:03:34
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0