uppdateringen är inte min bästa sida

En jävla bildbomb från gamleby lär komma när bilderna är skickade från Paulas kamera osv..

Igår drog jag med Minälsklingsaknade Millybus till Maxi. Vi va där en stund och jag fick med mig ett par svarta tights hem medan hon köpte upp sin skuld.. Haha, om jag hade varit melvin hade jag nog slagit Amelia för länge sen.. Nog om det ! Sen åkte vi hem till Amelia på kvällen, käkade och vi va tvungna att ta morötter för Mats, nyttighetsfamiljen!! Sen vet jag inte vad vi gjorde, kollade på Solsidan sen sov jag där iallafall.

Idag då.. Jo, jag har ledigt! Medan alla andra drar sig till skolan och segar ska jag se till att vara utvilad till imorn i skolan. Så nu kom jag precis hem, Amelias mami skjutsa hihi så nu ska jag se på Karate Kid och sova lite.
Senare får vi se vad som händer, dvs om jag hittar på något. Är fortfarande rätt sjuk..
Aja, ha det gött så hörs vi!♥

jag&Cassandra i Gamleby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0