rött hår är såååå hett

Allvarligt talat. Jag skulle aldrig passa, men jag har haft ideer på att färga rött. Sååå sjukt snyggt det är! Men det är synd för det är bara vissa som passar i de, andra ser ut som clowner och jag tror det skulle bli en jävla circus i mitt hår alltså. Så lägger nog undan den planen ett tag, kanske blir till efter sommaren/hösten om kärleken håller i sig.

Så vad ska jag göra? Bli blond till sommarn med Emilia&Leyla är bestämd. Men tills dess då? Har haft svart sen Augusti men jag börjar tröttna. Funderar på blont med bruna slingor eller brunt med blonda, vad tycker ni att jag ska göra med mitt hår? Kommer nog inte använda löshår i sommar, eller iochförsig beror det på hur långt hår jag fått tills dess. Men jag har dragit ner lite på plattången och ska fortsätta med hårinpackningar osv..

Skulle något av det här passa?

1. Blont med lite annan nyans på slingerna, blir nog när solen kommer fram..

2. En jag funderar starkt på, ljusbrunt med mörkare slingor. Nice faktiskt!

3. Lite färgstarkare än bilden över. Större skillnader på tonerna.

4. Mörkbrunt, med lite rött. Snyggingen!


Kommentarer
Postat av: frida

JAG SKA FÄRGAS BLONDA SLINGOR FÄRGA MED MEJ FÖRFAN §§

2011-01-06 @ 13:57:45
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/
Postat av: arlinda

2 eller 4, skitsnyggt!<3

2011-01-06 @ 14:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0