pinsamt

Galet seg tisdag, det är väll så det heter? Höll på att inte komma iväg imorse pga av min sjukdom, haha.. Men tillslut drog jag iväg helt ofixad och så klart fick blickar mot sig i bussen.. sorligt värre!
Sista lektionen va gumpa. Det va nog den roligaste gumpa lektion jag varit med om. 9 personer för resten av klassen va sjuka, gamleby smittan vare? Vi hade boll lekar sen lite styrka.
Har ju börjat med 100 situps per dag, sjukt jobbigt men vill man få snygg kropp måste man träna!!
Efter skolan mötte jag upp Amelia sen drog vi till Törnrosa och sola. Jag vart faktiskt brun efter en gång, har rand redan. Otroligt!
Lite senare drog vi ut med 116 ut till Lindö, va där i fem minuter sen åkte ut till Eneby för att käka på pizzeria för 25 kronor?! När vi kom dit kostade en pizza som jag ville ha 30.. Men det är ju sjukt ändå eller hur?! Så där käkade vi sen drog vi ut till Lindö igen.
Jag pluggade henne till provet imorn och städade lite i min väska hehe.

Sen drog jag hem, kom hem för en stund sen och nu ska jag gå ner och hämta ett glas vatten sen tvätta bort sminket och så sen ska jag gå och lägga mig och titta på film, får se vilken det blir!
Puss så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0