när mökret faller

Tja alla goingar !

Har aldrig varit så här glad! Amelia ska inte flytta ifrån mig!

Dagen började toppen, åkte in till stan så jag skulle hinna i tid till skolan, träffade Amelia, sen va i skolan. Pluggade matte sjukt bra!
Sen sista lektionen var det gumpa, kondition och grejer. Typ idioten med armhävningar, men det är ju en enkelt match för en sån brud som jag, intesant?
Men sen träffade jag upp älsklingbebis och vi åkte hem till mig, gjorde hamburgare och kollade på tv.
Sen tagga vi thaiboxningen då, sjuukt nice! Papibebi kom och hämtade oss, sen åkte vi iväg och tränade för första gången.
Hur kul ? Skit kul!
Vi är snart världsstjärnor, så där blir det att träna varje torsdag och tisdag, ska nog gymma där på ondsagar efter skolan med, hihi.

Sen åkte vi hem med Amelia, när jag kom hem duscha jag och käka köttfärsås, amelia åt med det!
Sen iallefall har jag bara sovit framför datan. Gjort några situps nu med, träna magen vetu?
Nu ska jag gå ner och borsta sen hopp in i sängs. Titta på mörkret faller sen sova. 
Puss på er !♥

bild från idag, innan idrotten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0