men jag kan inte andas där

Åh herre herre herre gud! Jag har typ hackat upp upp upp mig.. Haha nae driver men det var ett tag sedan..?
Nämen menar du!?

Tordags sist?
Fredag: Efter skolan drog jag&leyla&sola sen åkte vi&träffade Simon och några i klocket. Drog hem tidigt, käka och hade mys kväll. Kolla bra filmer och somna ganska sent.
Lördag: Drog till amelia vid 4, firade Robin&käkade tårta. Sen på kvällen..? Va vi nog bara hemma om jag minns rätt. Spelade ap buzz och sjöng allt vi orkade på sing star. Haha, en liten olycka skedde (inget jag tar upp här..) haha..
Söndag: Idag har jag varit med Amelia&mamma och kollat på data. Vet vilken jag ska köpa nu! Min den här gamla är heeeeelt sliten, åh herregud. Sen drog jag&Milly hem hit&jag käka. Sen ut till Lindö, kollade på film&Solsidan sen drog jag hem runt 9.

Nu har jag bara suttit här sen dess och väntar på att cp msn ska gå igång.. Helt fail. Vi hörs innan bedtime!

bild från tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0