Kill me slowly bitch

Att jag är trött är inte allt. Mitt comviq tog slut igår kväll igen?! Det är någon skitunge som typ baxar pengar eller något. Kan man göra så? JAG HAR SERIÖST DAMP! Det blev så en annan gång med, jag har inte ringt? Jag hade 210 kronor typ, sen helt plötsligt kunde jag inte skicka ett sms, kollade saldo, 00.47. Men jag hade ändå 195 prisplanen så man borde kunna messa men nej nej? Nu är det påtankad iallafall..

Sov hos Alicia igår, vi kollade på Yes man&Fjorton suger, träffade även Alex&Robert en stund i HC när va handlade godis. Sendrog vi hem&myste framför tvn. Idag drog jag hem jätte tidigt, kom typ hem 11, för hon skulle till sin pappa ochså. Mirza&Loiy kommer nog hit senare, men nu ska jag gå ner&fixa något att käka. Är jätte hungrig fan,
HÖÖÖRS!


Kommentarer
Postat av: linn

vem har gjort din header ? :)

2011-01-06 @ 13:23:35
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/
Postat av: Ruvejda

Fin design Clara! :)<3

2011-01-06 @ 15:57:52
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0