jag bestämmer

Eftersom det här är min blogg är det jag som bestämmer, right?

Nu har jag ingen alls lust att skriva om hur fantastisk och underbar min vecka bortifrån Norrköping varit utan jag ska lägga ner lite tid på att skriva om en helt annan sak.

Mitt 2010 har varit det bästa året i hela mitt liv. Utan en person hade inget blivit som det blev.
Hon gjorde mig på humör, hon fick mig att le när jag egentligen skulle gråta. Hon bevisade för mig vad äkta vänskap är. Man måste kämpa för att vinna den man älskar, lik väl vi har kämpat oss genom bråk&tjaffs. För kärleken väger mest, alltid och alltid. Du är mitt liv och min styrka. 

Jag mår bättre nu men ska ändå snart gå till sängs, Kyssar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid och alltid minälskling..

2011-01-16 @ 12:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0