ditt hjärta i min hand

Hej på er!
Förlåt för ingen vidare uppdatering idag, trots att jag skrev lite tidigare. Min data är paj så sitter vid den stora nu, har fått virus och massa skit, sjuk läskigt! Har varit iväg med mamma och köpt en ny mobil till mig, sony ericsson elm som just nu är på laddning och ska vara över natten. Sen åkte vi hem till moster och lite andra ärenden. Kom hem för en stund sen och har bara hunnit käka nudlar och så. Någon dag här fram över blir det att kasta ut äckel datan ur fönsret i snön och fota sen köpa en ny så fort den är kastad, för just nu går den inte att använda och jag har stört mig jätte länge på dig, usch.

Blir att sova ganska tidigt sen men nu ska jag vänta på att Amelia ringer och kolla facebook lite så länge. Hörs nog inte innan sängdags men sov så gott när ni går och lägger er.
Kram!

bild på mobilen jag köpte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0