Aliciababe tonight

Har precis fixat klart mig & ska käka om några minuter. Ikväll blir det Aliciababe som låter exakt som Frida i tele för hon är sjuk, tråkigt värre. Tror mamma skjutsar mig om pappa kommer hem med bilen snart.. Får se vad vi hittar på, men ni lär på en fet uppdatering om det imorn eller så skriver jag mer ikväll.

Pluggade tidigare med pappa också, gick jättebra. 1 & en halv timme skolarbete hörni! På fredag blir det <-- to school, sorligt men sant & tagga Gamleby på måndag. Chill, lite små ändringar här & där och allt kommer bli tipp topp. Nu ska jag gå ner och va social till mamma, men ni får en skön vinter bild att njuta av så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0