sååå dålig

Så hemskt dålig uppdatering, har anledningar..
Inte orkat, annat för mig, varit depp + att jag knappt får några kommentarer, jo men vad ska ni kommentera? Skriv lite om vad ni vill ha med, fler bilder kanske, hissa&dissa, videoinlägg. Tyck till!

Har bara tränat idag & precis duschat. Ska dra mig till sängen nu och jag slänger inte in någon bild nu heller. Utan en liten tråkig plan för veckan blir det.

Onsdag: PLUGG! boooooooring
Torsdag: Träning&plugg
Fredag: Sova hos evelinabebis tror jag
Lördag: Färga håret tror jag och kanske vara med Amelia
Söndag: Kanske träffa någon annars sova och plugga

Kommer (om jag orkar) komma en hel del bilder från dom senaste dagarna, som jag inte orkat lägga in från kameran, hehe. Jaja, nu blir det sängen för mig för jag babblar om ingenting, Puss på er sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör video inlägg, skulle vara mycket roligare att läsa då, kanske hurdu sminkar dig.. eller ett inlägg där du skriver om dina närmaste vänner? vad du ska göra nästa lov osv. kram

2011-02-02 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0