rullar fram

Hej brudar & kanske några boys!

Kom hem för ett tag sedan och har precis ätit upp mina nudlar, pratat med Ame i tele, lagt på med Ame i tele, valt kläder till imorn osv.. Ska se film nu sen byta om till träningskläder och hoppa på Amelias buss in till stan.Vi åker med 117 till träningen och tränar,  chill!

Imorn är det fredag och då ska vi ha tema dag i skolan, vi ska ha moderna språk hela dagen och sedan klä ut oss till ett land, typ som spex fotona i 9an? Sen kan man vinna fina priser. Jag ska ha en randig tröja och tights.. Med mera. Det va allt ni fick veta om det, men lägger upp bilder imorn!

HAHAHAHAH måste bara "skämma ut" min brushä som jag hör sitter och lyssnar på en låt från RingarN i Nottredam, haha han sjunger med och är 18, ååååh mitt liv!

Vi hörs senare efter träningen!

Jag tycker det är så tråkigt när folk bara lägger upp ego hela tiden, så jag gör inte det utan slänger in en bild på min och arlindas fina neccisärer, min åt höger (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0