pass out

Skolan idag blev lyckat och slutade med idrott, djungel volleyboll sjuk kul, tigrarna äger!!

När jag kom hem gick jag upp och la mig och somna i min säng, trött som jag alltid är på eftermiddan.. Vaknade till vid 4 och gick ner för att plugga, stenjobba som en gud tills pappa och jag åkte till träningen där vi mötte upp Amelia. Vi tränade, gick skit bra och vi kämpade som vi aldrig gjort förr!

När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen, rakade benen och allt, jätte skönt! Sen kom mamma hem med pizza till oss, mums! Sen kröp jag och mamma ner i soffan och hon förhörde mig på lite om revolutionen, jag är bäst!

Nu sitter jag här med Pongo från kongo i telefonen och ska gå ner och borsta tänderna snart för jag är sååå trött.. Bye bye!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0