norrköpings töntar

Hello!

Kort om dagen. Vaknade 8, stan klockan 10. Amelia sminka sig på Make-up store, sjukt fina !
Sen gick vi till modeklipparna och jag plocka ögonbrynen, dom blev jätte bra! Sen drog vi upp till Rebeccas salong och kollade på löshår, sen till MC och jag käka. Lyckades tappa halva hamburgaren på golvet innan jag började äta.. Säger bara, tur att det va Big Mac. Sen gick vi ner till salongen där vi skulle klippa oss. Mitt hår tog 3 och en halv timme att klippa och färga, sjukt nice fast jag blev jätte rastlös. Amelia väntade och kollade i tidning och efter tidning, sen kom mamma med. Sen drog vi och köpte hårfärg till Amelia och ska ta bussen dit snart. 

Kom precis hem och det vart jätte lyckat! Först lite rött men nu blev det fin brun. Jag ville ha blont men det ska jag färga till senare. Så blir att springa runt utan löshår nu några månader/veckor. Skit nice eller inte..

Nu ska vi käka, hörs nog innan vi drar till Amelia!




Kommentarer
Postat av: linn andersson

fråga något hos mig :D

http://llinnaandersson.blogg.se/2011/february/lets-go.html

2011-02-06 @ 15:44:16
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0