kyla

Tja sötnosarna där ute!

Skolan gick grymt, precis som idrotten.
Amelia kom dit så gick vi och köpte en kedja till mitt örhänge och ett par skor till mig. Sen drog vi till lindahls och köpte glass, på vintern, glass på vintern är liiivet för sånna lirare som vi!
Sen drog vi hem till mig och taggade med makaroner, balooouu och mogle och webbcamen ofc. Sen sprang vi iväg till bussen och tränade, ansträngde oss inte till max, det är dåligt av oss.. Efter det kommer vi till stan och har sprungit allt vi orkat för att hinna med 15 över. Sen går det inte, utan kvart i! DAMP! Vi väntade.. och väntade.. och till slut åkte hem. När jag kom hem duschade, och käkade jag upp en god pizza här i sängen medan jag chattar med lite underbart folk. Pratar med Amelia i telefon, och ska gå ner och borsta tänderna nu! Godnatt med er och nu ska jag gå och lägga mig utan att mamma och pappa är hemma :(
Ingen kan ju missat att dom åkt utomlands idag, hoppas ni får det underbart där borta, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0