google is your friend

Tja alla goa och glada!
Sitter här med Amelia och vi har plockat upp pluggsakerna och har precis kommit igång. Bytte schemat lite, blir plugg idag istället. Kanske ska till moster sen med, hon fyller 53 idag, grattis! Just det, Millybus har fått ögoninflamation hon är alldeles röd, stackars! Det var för att hon lånade min maskara, så vi får se om det blir att fota imorn ens. Träningen imorn kväll ska vi iallfall försöka klara av. Nu ska skriva om ekologiskt och Mirza ska hjälpa mig, men allt han säger när man behöver hjälp är "google is your friend" HITTAR INGENTING!

Hörs nog lite senare när jag har tid, annars blir det nog ganska segt idag med tanke på att jag verkligen måste göra klart allt detta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0