godnatt inlägg

Har inte bloggat sen igår men men..
På kvällen hemma hos Amelia somna vi jätte tidigt till en bra film, helt slut efter dagen som varit. Jätte skönt!

Imorse vaknade jag till först vid 8 av ett glömt avstängt alarm, sen vaknade till igen runt 10 och somnade om. Vaknade igen vid halv 11 och gick upp, vi gjorde köttbullar&makaroner och åt framför tvn där vi tittade på I hennes skor.

Har precis färgat Amelias hår och nu står hon i duschen och skjöljer ur det. HAHAH hjälp !! BRANDALARMET GICK NU, MEN DET GÖR DET JÄMNT NÄR DOM GÖR MAT?! En annan gång var det jag som stog i duschen och fick springa ner inlindad i en handduk till alla i panik i köket, piiiinsamt!

Snart ska vi äta och kolla på solsidan sen ska jag åka hem och gå och lägga mig direkt. Ska ha borstat tänderna, vara osminkad och smörjt in mig med ansiktskräm när jag kommer hem så blir det bumms ner i sängen. Nybäddad säng.

Så nu säger vi godnatt, ni kan smsa sen om ni vill och imorn är det skola börjar 9 och eftersom inget löshår så tar det inte lika långt tid att fixa sig, hehe pussgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0