fix you

Sitter hemma hos eve sötnosen nu och hann eller orkade inte blogga yesterday!
Vi va mest hemma och käka fin middag med hennes familj, asgott! Men först av allt färgade vi evelinas hår, rött! :o Det vart dyngsnyggt !! Sen efter en stund bestämde vi träff med Adam&Mirza, gick bort till 119s hållplats och mötte upp dom, gick hem till eve och spelade Kinect, fotboll och jag och Mirza dansade, assnyggt! Jag fick 66% medan han bara fick 18%, egd tjena! Sen skulle vi följa dom till hållplatsen och då kastade Mirza mig i snön, jag vart dyngsur och mulade han :) Rätt åt! Senare kolllade vi skräck och jag råka somna ifrån när hon pratade, förlåt! :( Somnade 6 och vaknade 11, HUR FAN FIXAR JAG DET?!

Vaknade för en stund sen och har nu bara legat och pratat, nu ska vi fixa oss och ta lite bilder, efter det kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka och käka middag hos min mormor och morfar så kommer mina kusiner och allt, mysigt !

Men nu måste jag fixa mig om vi ska hinna något, tjabba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0