brolle är en grönsak

Tjafan!

Amelia drog nyss, skolan flöt på. Jobbade göörbra! Med kursen, hann till&med redovisa, bäst elle? Efter skolan såg jag milly på bussen, hon glodde as snett för hon såg inte att det va jag :( men sen fick hon allt reda på det, hehe! Vi kollade på film, jag somna.. Hon gjorde ett film i min mobil på mig.. Moget värre!! Sen kollade vi på gamla bilder och grät en skvätt :( inte! Blev ingen träning men men.. HOn slängde precis i sig lite lasagne och sprang till lindövägen för mats ska hämta henne. Ska ner och tvätta bort sminket nu, men innna jag sover ska jag:
 
Kolla lite på kursen, läsa igenom målen
Spela lite gitarr ta ut tabbar till en ny låt jag hittat!
Borsta tänderna
Ta bort sminket
Välja kläder till imorn

Ska käka upp mina nudlar nu, sen göra allt sen ruscha in i sängen. Imorn är det Friday I'm in love. Sover med Amelia och vi får se vad vi hittar på. Ha det gött kyss på rumpaahn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0