Ta hand om dig

Jag har precis städat hela mitt rum, damsugit och plockat ordning alla julklappar. Orkade inte blogga i går, men god jul i efterhand allihopa!
Jag var inne på facebook några gånger igår och såg att 95% av alla statusar handlade om vad man fått. Sen va de någon tjej som skrivit att det inte var någon tävling. Det är så rätt! Visst det kan vara kul att dela med sig men att skriva exakta summor om allt är bara jävligt överskattat. Tänk dom som inte har så mycket ekonomi, dom barnen var säkert jätte nöjda till som såg allt med datorer, iPhones och allt. Undra hur det känns, jag fick inget jätte dyrt i år. Men kläder pengar och parfrym och massa mer, är jätte jätte nöjd. Ska till Stockholm med Cassandra den 27de och spendera galet! Känns fett nice.
Nu ska jag i allafall hoppa in i duschen, göra mig ren och fin, hårinpackning, raka benen och ansiktsmask. Mhhums! Sen senare om jag orkar kanske jag hittar på något. Hör av mig om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0