Someone like you

Hann inte blogga imorse. Kom precis hem med sådär en 50000 påsar från Stockholm. SKönt att komma bort faktiskt!
Nu har jag precis alldeles nyss tagit bort sminket och ska snart lägga mig och äta is och kolla på The Tourist och se om någon sötnos har lust att dra iväg några sms till mig. Imorgon är det fortfarande lov, haha känns fett skööönt. Vet inte riktigt vad som händer, men något lär jag väll hitta på om jag inte vaknar typ på kvällen som Paula alltid gör dvs.
Orkar inte ta bild på det jag köpt nu, kommer nog bild imorgon. Kan bara säga att jag hade ju töjning förut och nu har jag köpt tunnel fett nice!!
Godnatt älsklingar, skulle bara säga att jag börjar bli lite trött nu. Inte konstigt för att ha sovit från ca 03:00 till 06:00, men det finns folk som har de värre. Cassandra tillexempel och folk som har de värre än det. Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0