Skit inlägg

Hello everyone!
Kom precis hem från en siegseeing med mr X. Nae skämt åsido hehe.. Men nu ska jag alldeles strax gå till sömns, so to sleep- eminem Yey, joy bitches. Neee sluta upp med det där! Har ingen att prata med så är lite schitzo. Ne så får man inte säga, jag pratar/skriver helt enkelt med mig själv. Har precis tvättat bort allt smink och så
Hallå en grej jag spekulera lite om de va att alla skriver typ "Ja, jag skriver allt jag gör på bloggen." Inte bokstavligt talat i såfall. Har ni någon sett någon skriva typ? "Bajsa nyss, shiiit värsta diarren." Nae just det, det är nog för att det inte är så trevligt. Fan va mycket skit det blev i bloggen nu, HAHAH fattar ni skit - bajs, bajs - skit. HAHAH jag ska nog börja med såhär dagens kluris eller typ skämt. Yesterday night it was something about lesbian whores, jag och Paula då alltså.. Hehe, nae men nu ska jag skriva med bebis Paula. Jippie!! En vän, någon som vill joina? Nae de får ni inte secret klubb vettö. Bara för att, ska jag göra en grupp på fäjjan med mig och Påly. Haha hare gött så hörs vi imrn typ eeh ja ännu ett till natt inlägg!
Imorgon bara, skola, chillidill, städdag. Hörs BIATCHES!!
Arlinda och jag för några dagar sen, tänk att hon fick va med i ett sånt här skit inlägg HAHAHAHA fatta ni in-lägg. Push up BH. Och super push.. Paula. Ni som tycker jag är konstig och mentalt störd, stick pallla er lixooom dahh.

Kommentarer
Postat av: Arlinda

HAAHA du är störd!! SUPER PUSH JAG DÖR AHAHAHHAAHAH

2011-12-20 @ 07:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0